Forum www.drifttrikespoland.fora.pl Strona Główna www.drifttrikespoland.fora.pl
Drift Trikes Poland - Pierwsze Polskie Forum o Drift'cie Trike'ami!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pedały a pegi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.drifttrikespoland.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie o trajkach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
los19
Powoli Driftujący



Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysietnica

PostWysłany: Wto 22:28, 19 Sty 2016    Temat postu: Pedały a pegi

Siema Smile

Nic się nie dzieje na forum to może jakiś luźniejszy temat założę.
Jakie jest wasze zdanie nt pedałów przy trajkach?
Ja sądzę, że przy mocnych górkach pedały są zbędne i nie warto inwestować w super wytrzymałe piasty. Wg mnie lepszym rozwiązaniem jest przerobienie tylnej piasty rowerowej. Jeszcze lepiej jeżeli ta piata ma w sobie przełożenie. Można polansować się gdzieniegdzie nie jadąc 5km/h :d
Luźna dyskusja ja tylko wyraziłem swoją opinię na ten temat i chciałbym poznać również waszą Smile

@PS
Widzieliście takie czary na trójkołowcach?
https://www.youtube.com/watch?v=zjf6sUBJi8o


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dizzy Star
Drift King



Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:09, 20 Sty 2016    Temat postu:

Jasne śmiało ! Po to jest forum. No racja jest taka, że przy większych górkach - Łysina, Nowy Świat, Emi itp.. nie ma sensu zakładać setu z pedałami bo wystarczy chwila nie uwagi i zrobią krzywdę - jest to element ruchomy, który zmienia swoje położenie. Ale, czy nie warto zainwestować w dobry set z pedałami - to bym się już spierał. Bolączką home made, jest przeniesienie energii korby na koło - to jest newralgiczny punkt tego systemu. Albo to zaspawujesz na stałe, co później Ci uniemożliwia rozkręcenie szpilki piasty na element do wymiany - a wiem, że się sypią bo najgrubsza dostępna seryjna ma 19 mm. A także musi być na tyle długa, aby przeszła przez łożyskowane mocowanie wideleca. Taka część obrywa, bo uwierz mi, naparzasz czasem w te pedały w trybie miejskim, np podjazd pod krawężnik, wzniesienie itp. tak, że później trzeba dokręcać śruby mocujące korby do piasty. Wszystko zależy od potrzeb i środowiska, gdzie będzie śmigane. Wracając do doboru setu - wszystko zależy od doświadczenie Ridera i prawidłowy osąd. Jeśli masz np górkę taką Izdebkową, później trochę flata i znów jakiś spadek - to osobiście brał bym front hub. Nawet aby po 360 - gdzie wytracasz prędkość dodatkowo się napędzić. To jest mój punkt widzenia, jak najbardziej temat do dyskusji! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.drifttrikespoland.fora.pl Strona Główna -> Ogólnie o trajkach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin